Gadis 16 tahun 'tidak sedarkan diri' selepas PERTAMA KALI diperkosa beramai-ramai!!


Seorang pelajar perempuan berusia 16 tahun sekali lagi menjadi mangsa rogol beramai-ramai dengan dua perogol terbabit sedang dibicarakan kerana merogolnya tiga tahun lalu.

Menurut polis dekat sini, mereka sedang memburu lima lelaki dengan dua daripadanya berada dalam jaminan menunggu perbicaraan kerana pernah merogol mangsa pada 2013.

Pelajar itu diculik di luar sekolahnya sebelum dia diberi dadah dan dirogol dalam sebuah hutan. Mangsa ditemui tidak sedarkan diri dalam semak di tepi satu lebuh raya malam Rabu lalu.

Ketua Polis Haryana, Pushpa Khatri, berkata dua lelaki itu dikenal pasti merogol mangsa di Bhiwandi pada 2013 dan pelajar itu masih dirawat di hospital.

Keluarga mangsa mendakwa lima lelaki itu mengugut mereka supaya menarik balik laporan polis kejadian rogol pada 2013 menyebabkan keluarga itu berpindah ke daerah Rohtak kerana bimbangkan keselamatan.

Namun, satu klip rakaman video yang dijumpai di salah satu telefon bimbit milik suspek menujukkan satu kejadian dimana suspek telah merakam adegan pemerkosaan tersebut didalam hutan terbabit.

Klip video itu dikatakan telah tersebar di media sosial sebelum pihak polis berjaya memberkas suspek beberapa minggu sebelum tertangkapnya suspek.

Saksikan klip video dibawah ini. 

link video: klik
KONGSI KEPADA RAKAN