MENGGELATAR bini aku bila lakukan benda macam tu dekat dia!!


Semakin hari semakin pelik permainan yang di lakukan oleh oarang-orang yang jahil ni. Seperti sudah tidak ada lagi permainan yang hendak ditunjukkan kepada orang ramai agaknya.

Seperti satu permainan yang dilakukan oleh pasangan ini la. Mereka harus memainkan satu permainan teka batu dan siapa yang kalah, harus menerima pembalasan yang agak melampau untuk ditonton.

Apa yang dapat dilihat, pasangan ini nampaknya sudah tak ada rasa malu pada diri mereka semasa melakukan perbuatan itu dihadapan kamera dan dimuat naik untu dilihat orang ramai yang menyaksikan apa yang dilakukan oleh pasangan ini.

Menurut sumber, permainan itu di adakan di salah satu tempat di Indonesia dan acara itu dilakukan sempena ulang tahun perkawinan pasangan itu.

Pasangan itu nampaknya telah menjadi popular selepas ianya di muat naik ke laman sosial. Ada natizen yang mengecam akan perbuatan pasangan itu dan ada juga yang memuji akan apa yang dilakukan pasangan itu adalah sungguh luar biasa.

Entahla apa yang hendak dikata lagi, sampaikan permainan yang semacam ini pun masih ada lagi yang memuji. Nampak sangat yang dunia ni semakin di akhir zaman.

Korang tengok la sendiri permainan apa yang dimainkan oleh pasangan ini.

link video: klik
KONGSI KEPADA RAKAN