Punca Sebenar Hanez Suraya Dan Romie Putus Hubungan


Mungkin ramai yang tak tahu sebenarnya hubungan Hanez Suraya dengan 
kekasihnya, Romie Razin Aidilha dah tak seperti dulu. Mungkin juga ramai 
yang menunggu berita ini keluar dari mulut Hanez sendiri.

Menerusi akhbar Metro Ahad semalam, Hanez menyatakan bersedia mengundur 
diri dan mengalah demi kebaikan Romie dan isterinya, Nur Liyana Manan.

Saya sudah korbankan hubungan kami. Cuma orang tidak tahu keputusan yang 
saya ambil sebab saya bukan jenis semua perkara mahu dipukul canang.

"Apa yang saya fikir sekarang mahu meneruskan kerjaya seni, tetapi nampaknya 
orang masih terus menuduh dengan membuat pelbagai dakwaan negatif. Saya 
habis punca walaupun mengambil keputusan sejauh ini."

Hanez nampaknya masih kecewa kerana sering dikaitkan dengan masalah 
pasangantersebut walaupun telah berkali-kali menyatakan dirinya bukanlah
punca pergolakan rumahtangga mereka.

"Saya tidak mampu berbuat apa-apa. Bayangkan setiap kali isu perceraian Romie 
dan Liyana dibangkitkan,nama saya diheret sama. Dalam perbicaraan pun nama 
saya tidak disebut, tetapi alih-alih di laman sosial nama saya dikaitkan.

"Saya menjadi bahan cemuhan dan hinaan. Saya tidak paham mengapa ia terjadi, 
sedangkan sebelum ini saya tegaskan apa juga masalah yang berlaku antara 
Romie dan Liyana, jangan kaitkan nama saya."

Sementara itu, Hanez juga berharap agar Romie dan Liyana dapat mencari jalan
penyelesaian tanpa mengaitkannya lagi.

"Saya bersedia mengundur diri memandangkan masalah dihadapi hanya mereka
 yang tahu dan faham. Cuma saya minta apa juga masalah, selesaikan berdua dan 
 jangan babitkan nama saya.

Ini kali kedua saya menyatakan perkara sama. Jika saya tidak lagi ada dan wujud 
dalam hidup mereka namun masih dikaitkan, nampaknya saya menjadi kambing 
hitam dalam situasi berlaku dan ia sangat tidak bagus."

Dalam masa yang sama, Hanez turut memberitahu dia pastinya merasa gembira 
sekiranya hubungan Romie dan Liyana dapat dipulihkan dan mereka kembali 
bersatu.- portal ohbulan

KONGSI KEPADA RAKAN