NORA DANISH 'menggelatar' selepas bontotnya dicium anak sendiri!!


Nora binti Mohd Danish Hanif (lahir 7 Mac 1982) atau lebih dikenali sebagai Nora Danish ialah seorang pelakon wanita Malaysia yang terkenal kerana memegang watak utama Puteri dalam siri komedi tempatan Puteri.

Pernah berkahwin dengan Toh Muda Rizal Ashram Ramli, anak kepada Yang Dipertua Dewan Rakyat Malaysia, Tan Sri Ramli Ngah Talib, pada 20 Jun 2006 tetapi telah berpisah pada Julai 2008.

Ketika itu, Nora sedang hamil dua bulan. Pelakon ini telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Putra Rayqal Ramli Rizal Ashram pada 7 Januari 2009.

Nora Danish juga dikaitakan dengan pelbagai gosip-gosip yang panas mengenai dirinya ketika berada didalam dunia seni ini.

Kali ini artis cantik ini telah menimbulkan satu lagi kontroversi selepas dia telah memuat naik satu rakaman video mengenai dirinya bersama anak lelakinya itu.

Rakaman video tersebut menunjukkan anak lelakinya telah mencium bontotnya sambil meniru apa yang dilakukan oleh Nora Danish.

Video tersebut dikatakan telah menjadi viral selepas dia memuat naik video tersebut ke laman Instagramnya itu. Jika dilihat memang la biasa bagi seorang ibu melakukan hal tersebut kepada anak sendiri.

Namun, jika dilihat pada sudut lain, tidak seharusnya dia melakukan perkara tersebut kepada anaknya ketika berusia begitu.

Ini mungkin nanti akan memberikan kesan buruk kepada anaknya ketika besar nanti jika melakukan hal yang demikian.

link video: klik
KONGSI KEPADA RAKAN