Betul ke perkara 'macam ni' selalu berlaku jika berada di dalam GYM bersama wanita!!


Aku dah menjadi jurulatih gym dekat salah satu gymnasium di pinggir ibu kota selama 5 tahun. Boleh dikatakan aku lah share partner dan aku jugak lah pekerja.

Sepanjang 5 tahun beroperasi baru tahun lepas aku perasan seperti ramai kaum perempuan dikawasan perumahan berdekatan dengan gym aku semakin berminat untuk workout di gym.

Akhirnya malam yang aku tunggu dah tiba. Malam neh Rina pulak datang lewat ke gym, tapi aku lihat dia bawak beg agak besar dan dia minta aku simpan barang dibawah meja sahaja, sebab tak muat loker.

Aku hairan dan bertanya "Bawak apa beg besar2 neh" dia senyum dan terus berlalu dan berada disusunan barbell dan plate terus workout.

Aku terus usik Rina " Hai hari neh , lambat pulak lak 0 - 0 lah.. sape belanja sape malam neh?"

Rina tetap senyum sambil memasang plate pada barbell "Nak Rina belanja pun ok gak".. Rina, Rina tak habis-habis buat aku geram.

Jam menunjukkan 1130 malam, gym akan tutup dalam setengah jam lagi. Tepat pukul 12 aku terus tarik shutter, memandangkan semua orang aku dah 'halau' kecuali Rina.

Aku kembali ke kaunter, Rina meminta beg nya semula."Abang,, boleh tak Rina nak mandi kat sini".

Aku agak terkejut dan berbelah bagi, sebab ni lah kali pertama orang mandi kat gym selain aku dan Rosli.. aku hanya mengangguk ia..

Agak lama gak Rina mandi, aku dah selesai buat closing, tiba-tiba Rina bukak pintu tandas sedikit dan memanggil aku, "Abang, sorry, boleh tak hulur beg Rina, Rina lupa something."

Aku menawarkan diri untuk mengambil sahaja barang didalam beg nya, tetapi Rina menolak. Aku agak mesti dia lupa nak ambik pakaian dia yang 'kecik'2 neh heheheh tak per lah.

Rina hanya bukak pintu kecil, tapi sewaktu aku menghulurkan beg, pintu agak terkuak besar Rina masih dibelakang pintu. Aku tergamam bila aku terlihat refleksi cermin dari dalam tandas.

Rina tidak berkemban dengan tuala, dia telanjang bulat! Mungkin Rina tak tahu yang aku dah ternampak.. Tapi aku buat bodoh, aku taknak nanti dia tahu, kantoi plak, terus tak jadi keluar.

Bila aku balik ke kaunter, fikiranku tak habis melayang, aku tak henti fikir, kemana aku nak bawa Rina malam neh.

Dalam setengah jam Rina keluar, siap dengan dress up, mekap wah dia pakai evening gown tapi ditutup dengan cardigan yang jarang.

Aku tak berkelip mata memandang Rina dan kami terus melangkah. Aku tawarkan menaiki kereta aku, sebab senang sikit aku nak bawa dia kemana-mana.

Nasib Rina jenis tak sombong dan sudi menaiki kereta biasa jer, tak payah lah aku sebut kereta apa. Malu pulak.

Rina masuk dan duduk, sempat aku lihat gown nya terselak. Aku mulakan perbualan.

"Rina biasa pergi karaoke?" Dia hanya menjawab pendek, iya. Aku berfikir semula, takkanlah perempuan modern seperti Rina tak biasa dengan karaoke. Aku tanya lebih mendalam.

"Sorry abang tanya open sikit, kalau Pub & Disko" Rina hanya senyum dan menganggu.

Fikir punya fikir aku bawak Rina ke sebuah pusat karaoke yang siap ada buffet, hehehhe jimat sikit. Tapi Rina tak kisah.. Sampai sana kami terus makan dulu, kemudia masuk kebilik. Malam tuh baru aku tahu, Rina seorang yang merokok.

Aku bisik ke telinga Rina kalau dia mahu minuman keras, dia menggeleng. Takpe aku pesan softdrink. Rina tak perasan aku ada taburkan 'ubat lalat'.

Untuk korang yang tak tahu 'ubat lalat' neh macam ubat perangsang untuk perempuan. Aku dapat dari supplier yang bekalkan suplement gym kat tempat aku. 'Ubat Lalat' neh memang tak jual dekat gym, tapi aku yang mintak heheh.

Aku perasan dalam 15 minit tak sampai setengah jam, tiba-tiba aku nampak Rina macam terkepit-kepit dan dia tak nak menyanyi. Aku tanya kenapa, dia menggeleng, aku tahu ubat tuh dah mula ber kesan.

Aku terus rangkul pinggang Rina sambil menyanyi. Rina tak melawan, malah Rina mula menggenggam tangan aku, aku tanya "kenapa, sejuk ke" dia menggeleng.

Aku mula onn kan suara, aku pun macam tak nak menyanyi, tapi kitorang dah booking bilik 3 jam. Aku terus peluk Rina dan berbisik sambil bertanya apa yang tak kena. Aku lihat mata dia seperti kuyu.

Aku belai rambut Rina, kemudian terus ketelinga dan turun kelehernya, sikitpun dia tak membantah. Aku jadi semakin ghairah. Aku bermain-main jariku disekitar bibirnya, dan aku mintak izin untuk kiss. Dia diam.

Walaupun dia diam aku tahu dia setuju. Kami berkucupan, aku terkejut dalam masa yang sama Rina meraba-raba zip seluarku walau tidak disuruh. Ahhh.. apa lagi tanganku semakin nakal kali ini meraba payudara Rina.

Aku tanggalkan cardigan Rina, yang tinggal dibadannya kini hanyalah evening gown. Adik dalam seluar aku semakin kembang. Aku bertanya kepada Rina, nak 'settle' kat sini je ke?

Dia memberi cadangan untuk check in hotel berdekatan. Tapi aku dah betul-betul tak tahan. Aku bawak Rina di belakang pintu dalam bilik itu bagi aku memang tak ada sapa yang akan lihat sebab kami akan menutup pandangan dari luar pintu.

Aku bukakan zip seluar mintak Rina Blow Job . Tapi Rina merengek tak selesa. Dia mintak buat kat hotel, dia boleh bayar harga bilik.

Kami terus bergegas keluar, rasanya tak sampai 3 jam. Biarlah burn macam tu jer. Yang penting sekarang ikan dah depan mata. Takkan aku tak nak, tambahan dia pulak yang nak bayar bilik hotel.

link video: klik
KONGSI KEPADA RAKAN