AWAS!! Inilah antara adegan filem Angelina Jolie yang tidak pernah ditayangkan di Malaysia!


Angelina Jolie lahir dengan nama Angelina Jolie Voight dan lahir di Los Angeles, 4 Jun 1975. Beliau adalah seorang wanita Amerika Serikat yang pernah dinominasikan dalam Academy Award.

Pada tahun 2003, ia menikah dengan Billy Bob Thornton, dan bercerai pada tahun 2005. Kemudian ia berhubungan dengan aktor Brad Pitt karena terlibat cinta lokasi pada film "Mr. & Mrs. Smith".

Anak mereka, Shiloh Nouvel Jolie-Pitt, lahir pada 27 Mei 2006. Angelina Jolie memiliki tiga anak yang pertama Shiloh Nouvel Jolie-Pitt dan kehamilan kedua dia melahirkan anak kembar yaitu Knox Leon Jolie-Pitt dan Vivienne Marcheline Jolie-Pitt.

Walaupun filem pada sebenarnya bertujuan untuk memberi hiburan, namun terdapat jugak sesetengah filem yang memaparkan adegan-adegan yang kurang menyenangkan atau menyinggung perasaan penonton sehingga jadi punca filem tersebut terpaksa diharamkan dari ditayangkan.

Malaysia jugak tak terkecuali dari situasi yang sama, malah pihak Lembaga Penapisan Filem LPF jugak sentiasa memantau dan menapih filem-filem yang berunsurkan seksual, keganasan, politik atau budaya sosial sebelum ia ditayangkan.

Berikut merupakan salah satu adegan dan juga filem yang dilakonkan oleh Angelina Jolie yang diharamkan ditayang di Malaysia.


link video: klik
KONGSI KEPADA RAKAN