Amoi urut kaki sengaja tunjuk 'bola-bolanya' hingga ternampak sesuatu yang JELAS!!


Seorang lelaki yang dipercayai seorang pelanggan disebuah pusat urut kaki sempat merakamkan satu kejadian diluar jangkaannya selepas berjaya merakam 'bebola' seorang wanita.

Kejadian itu tidak dapat dipastikan dimana ianya berlaku, namun apa yang dapat kita saksikan pada rakaman ini adalah sesuatu yang sungguh sukar dipercayai.

Ini lah masalah fesyen perempuan sekarang, tak habis-habis nak menayang susuk tubuh dorang untuk menjadi tatapan orang lain. Ada saja lekuk-lekuk yang tak patut ditayang, tapi didedahkan je.

Tak faham betoi dengan orang jenis tak tahu malu macam tu! Nak kata tak tengok cermin sebelum keluar rumah, mesti tengok cermin punya lah. Tipu lah kalau tak tengok cermin, betul tak??

Lepas dah pakai baju dengan seluar pun mesti tengok cermin jugak kan, nak tengok cantik ke tidak dengan pakaian tu. Tapi itulah masalahnya, dorang memang sengaja, saja nak tayang benda yang tak sepatutnya untuk orang ramai.

Dah la pakai seluar ketat, baju pulak singkat dan muat-muat dengan badan dia je. Dia ingat lawa ke pakai baju macam tu?

Jelas terserlah bentuk ‘bebola’ dia kot. Macam mana lah dia boleh ada keyakinan diri yang tinggi nak pakai macam tu?? Tak malu ke??

Bila dia pakai macam tu, mesti orang sekeliling akan tengok punya lah.. Gila tak tengok, dah orang buat ‘free show’ mestilah kena tengok.. Tambah-tambah yang lelaki.. Betul tak??

Memang tak berkelip lah mata orang lelaki kalau tengok ‘pemandangan’ yang indah ni. Tak mustahil jugak dorang akan ‘follow’ belakang minah ni!!

link video: klik
KONGSI KEPADA RAKAN