Anak Sofea Jane Bikin Panas Tayang Lurah Di Media So-siall


kalau ibunya femes dengan bakat berlakon dan menjadi pujaan ghamai peminat di negara ni pasai kehebatan di dunia seni, lain pulak dengan anak perempuannya yang soghang ni. . Anak pelakon terkenai 90 an Sofea Jane la nih femes dengan kehidupan sosial yang sangat terbuka serta gaya berfesyen yang sangat berbeza dengan budaya melayu. . Sebelum ni, gambaq anak artis ni berbikini bersama adiknya mendapat kritikan para netizen di dunia maya.

. la nih jengoi pulak beberapa kepin gambaq tentang pasai anak artis ni yang menonjolkan imej buruk kepada keluarganya. sambey terkangkang berpeluk dengan lelaki, serta pakai baju berfesyen tayang lurah dada kepada umum, ia jelaih menunjukkan bahawa gadih tu memang kughang didikan agama dan tak menmperdulikan segala peraturan yang ditetapkan kepada Umat Islam.


barangkali bagi Arissa, pakaian serta sikapnya tu membuktikan dirinya liberal serta bukan kekampungan. tapi sebagai anak kepada soghang yang dikenali ghamai, perbuatan Arissa tu akan memalukan ibu serta keluarganya sendiri. Lain lah kalau depa sendiri merestui gaya hidup liaq yang ditampikan oleh gadih muda berkenaan. Bagaimanapun, diharap Arissa akan berubah ke arah kebaikan suatu hari nanti.

Setiap manusia tadaklah sempurna. . , begitu jugak dengan Arissa. . . Semoga dia dibawah lindungan Tuhan hendaknya. . Aminn
KONGSI KEPADA RAKAN