Remaja Didakwa kerana Memperkosa Kerbau!!!SETAN!!!


SEORANG remaja yang ditangkap kerana mencuri (tidak dinyatakan apa yang dicurinya, mungkin mencuri binatang ternakan ini), telah ditelanjangkan. Setelah itu, remaja ini dipaksa menjilat kemaluan dan melakukan hubungan seks dengan kerbau yang ditambat pada sebatang pokok sambil aksinya dirakam. Kejadian tak bertamadun ini berlaku di negara jiran, Filipina.


Manusia apakah ini...tidak ada rasa malu untuk berkelakuan hina seperti ini???Di paksa dan menurut...kerana mencuri..dan takut kepada hukum undang-undang...tapi tidak beringat hukum dunia boleh kau lepas hukum d akhirat...sendiri lu mau tau!!!BODOH!!!


Jijik...hina...dan terasa malu melihat sikap manusia yang tidak bertamadun melakukan ini kepada binatang...inilah manusia yg lebih hina daripada binatang.

Apakah kerbau ini masih boleh di makan oleh kita umat islam..haramkahhh???setelah melihat kerbau tersebut diperkosa masih maukah dijadikan juadah malam ini???

Masihkah anda ingat kejadian yg berlaku di thailand di mana seekor kerbau melahirkan anak kerbau yang sedikit mirip dengan manusia....apakah ini berlaku kerana manusia durjana yang tidak berakal fikiran!!!memperkosa binatang...hingga terlahirnya seekor kerbau yang mirip bentuk manusia???...entahla??? Saya juga kurang pasti hal ini.


KONGSI KEPADA RAKAN