Fuyoo!!! Inilah Pesta paling Hot Mahasiswa Spring Break Terpanas

Pernahkan anda mendengar pesta Spring Break? Jika belum, maka anda perlu tahu bahawa acara tahunan ini adalah pesta pantai terbesar yang dihadiri oleh ribuan mahasiswa dari pelbagai kampus.

Sebagaimana pesta anak muda, berbagai hal gila boleh kau lakukan di sana. Ciuman, telanjang, seks bebas, minuman keras dan dadah seolah menjadi syarat utama terselenggaranya pesta ini.

Tahun ini, Spring Break diselenggarakan di South Padre Island, Texas dan dihadiri kira-kira 6000 mahasiswa. Liarnya pesta tersebut, banyak dari partygoers yang sempat mengalami luka-luka.



1. Super Panas
Udara pantai memang cukup menyengat dengan padatnya populasi manusia di sekitar. Alhasil, muda-mudi ini melakukan adegan  seksi dan hot. Tak cukup dengan air, lelaki ini menyiram tubuh wanita di depannya dengan bir. Tentunya ada kepuasan tersendiri yang mereka rasakan ketika melakukan semua ini.


2. Lebih Parah Dari Perang
Gadis ini ditahan oleh polisi kerana terlalu obses dengan pesta tersebut.Jika tidak di selamatkan segera kemungkinan gadis ini akan mati di lokasi tersebut. 


3. Super Gila
Apa lagi yang lebih menyenangkan dalam pesta selain menggoyangkan tubuh mengikut rentak musik. Dua wanita ini melakukan hal selangkah lebih gila dengan melakukan goyangan seksi yang tentunya akan ******



4. Pesta Gay dan Lesbian
Di berberapa buah negara, hubungan sesama jenis adalah di larang sama sekali. Namun dalam pesta ini, mereka bebas melakukan apapun yg mereka suka. Takkan ada yang mengejek hubungan terlarang dengan sesama jenis. Kaum gay dan lesbi bahkan mungkin boleh mendapatkan pasangan di sini.

  

5. Wanita Adalah Milik Bersama
Lupakan soal kekasih di pesta ini, kerana setiap wanita yang hadir dalam pesta ini adalah milik semua orang, Jadi jangan hairan jika wanita ini dengan sukarela merelakan tubuhnya untuk dibogelkan dan dijamah oleh semua lelaki di sana. Ada yang berani ke sana?



6. Penuh Pelanggaran
Di tengah hiruk pikuk suasana pesta, peranan polis sangat penting untuk mengamankan keadaan. 


7. Banyak Korban
Siapa bilang pesta ini boleh dinikmati oleh semua orang?

 8. Party Tak Ada Matinya
Pesta, pesta dan pesta… Itulah yang ingin dilakukan oleh muda-mudi ini. Mereka ingin melupakan semua masalah, tugas sekolah,kekasihyang mengekang dan semua yang membebani  fikiran. Di sinilah, semua boleh melakukan apapun. 


9. Stripper
Pesta tanpa penari stripper mungkin akan dianggap tidak menyeronokan. Kerananya, mereka menyempatkan diri untuk datang ke club terdekat untuk melanjutkan kegilaan mereka. Dan ada kepuasan tersendiri sewaktu berteriak melihat aksi hot penari b****ni. Pesta gila! 


10. Mabuk-Mabukan
Minuman keras adalah hal mutlak yang harus ada ketika pesta berlangsung. Dan dalam pesta seksi ini, mereka ada cara yang menyenangkan untuk bermabuk-mabukan. Jangan pernah malu untuk melakukan apapun, termasuk hal paling gila sekalipun! Itulah aturan utama dalam pesta ini.


 11. Crazy Pool Party
Tak puas hanya berpesta di tepi pantai dan club malam, muda-mudi ini pun beralih pada pool party. Lihat bagaimana wanita topless itu menjadi ratu dalam pesta. Semua lelaki boleh menyentuh bahgian tubuh manapun perempuan ini!


12. Seks Bebas
Inilah gambaran lain kegilaan mereka di zaman ini. Sambil meneguk minuman keras, mereka memperagakan adegan seolah sedang melakukan hubungan suami isteri. Jika mereka tak benar-benar melakukannya di sini, mungkin sesudah itu mereka akan pergi ke bilik hotel untuk bersenang-senang dengan pasangan yang mereka temui secara random.

KONGSI KEPADA RAKAN