( 8 GAMBAR ) BERTUDUNG TAPI KETAT


Trend..pakai tudung tapi leher ditayangkan…dada yang luas ditayangkan
yang ditutup hanya rambut…lepas itu gaya bertudung pelbagai..fulamak 
cantik kelihatan tetapi…sesuaikah dengan diri kita sebagai individu islam ?

Lain lagi yang sekejap pakai tudung sekejap buka tudung..ni apa kes ? 
Aku taip berdasarkan apa yang aku lihat disekeliling aku…sekeliling
kamu bagaimana ? 



Aku memang suka tengok awek cantik..comel..tapi bila bab nampak
awek bertudung tapi nampak leher..dada luas terbuka..aku cuma kata 
dalam hati..” Eii..bagus buka tudung la kalau gitu…buat malu aje”… 
Tapi mereka-mereka ni kisah apa dengan kata hati aku ? ikut kata hati 
dorang dan trend terkini aje…peduli apa kata orang..mereka punya 
keluhan ni..


Ya aku pernah dengar keluhan ni dari awek yang aku kenal bertudung
lepas itu sekarang ikut sedap dia nak pakai tudung atau tidak. Jika 
selera dia mahu pakai tudung dia pakai la..ala kadar…lepas tu bila
mahu pakai topi…maka topi la jadi penutup kepalanya…ikut sukahati
aje..mak bapa dia pun tidak bising jadi buat apa aku bising ?

KONGSI KEPADA RAKAN